Obecnie na rynku działa wiele wypożyczalni podnośników, dlatego wybór tej odpowiedniej może być trudny. Przed podjęciem współpracy z konkretną firmą warto więc zwrócić uwagę na kilka czynników, takich jak np. oferta czy zapisy w umowie. Jak rozpoznać, że dana wypożyczalnia zwyżek jest godna uwagi?

Oferta wypożyczalni podnośników i stan techniczny maszyn

Jedną z pierwszych kwestii, na które zwraca się uwagę podczas wyboru wypożyczalni podnośników, jest dostępna flota. Znaczenie mają:

  • rok produkcji urządzeń – warto, by był to jak najnowszy sprzęt, wyposażony w innowacyjne technologie i udogodnienia dla operatora;
  • stan techniczny – zwyżki powinny przechodzić regularne przeglądy i serwis, a wszystkie te działania muszą być potwierdzone w dołączonej dokumentacji;
  • wybór urządzeń – im jest większy, tym łatwiej można znaleźć sprzęt, który sprawdzi się podczas realizacji konkretnych prac;
  • standard wyposażenia – jeśli planują Państwo czasochłonne przedsięwzięcie, lepiej wybrać podnośnik, który zapewni operatorowi wygodę na cały dzień.

Warto wybierać wypożyczalnie, które korzystają ze zwyżek znanych i cenionych marek. W mateco używamy m.in. pojazdów od Genie, Zoomlion, Dingli, NiftyLift, JLG, Holland Lift czy Manitou.

Jakość współpracy z wypożyczalnią zwyżek

Nie bez znaczenia jest też jakość kontaktu z wypożyczalnią zwyżek. Warto wybierać firmy, które zapewniają wsparcie techniczne na każdym etapie wynajmu, a także służą fachowym doradztwem przy wyborze odpowiedniego modelu. Najlepiej, by pracownicy byli komunikatywni i szybko odpowiadali na ewentualne zgłoszenia. Pozwoli to nie tylko na uniknięcie stresu i frustracji, ale także przestojów w pracy – np. gdy dojdzie do uszkodzenia maszyny, a wypożyczalnia będzie zwlekać z dostarczeniem pojazdu zastępczego.

Dysponujemy siedzibami w aż 13 polskich miastach, dlatego mogą Państwo liczyć na nasze wsparcie niezależnie od lokalizacji. Udostępniamy kilka różnych numerów telefonów i adresy mailowe, co ułatwia komunikację.

Wynajem podnośnika koszowego a zapisy w umowie

Zanim zdecydują się Państwo na współpracę z konkretną wypożyczalnią, warto poprosić ją o przygotowanie wzoru umowy do wcześniejszego przeczytania. Podpisywanie takiego dokumentu bez jego przeanalizowania jest złym pomysłem. Z kolei czytanie go na chwilę przed zawarciem współpracy może wiązać się z przeoczeniem ważnych informacji i brakiem czasu na ich zrozumienie czy ewentualną konsultację z prawnikiem.

W wielu wypożyczalniach można też negocjować warunki wynajmu. Wówczas wszystkie najważniejsze informacje powinny znaleźć się w umowie sporządzonej specjalnie dla konkretnego klienta. Przed podpisaniem dokumentu należy upewnić się, że faktycznie jest on zgodny z ustaleniami. W innym przypadku można nieświadomie narazić się na wysokie kary.

Opinie klientów i doświadczenie wypożyczalni zwyżek

Zazwyczaj lepiej jest korzystać z usług doświadczonych firm, obecnych na rynku od co najmniej kilku lat. Takie wypożyczalnie mają za sobą wiele współprac, w trakcie których nauczyły się reagować na trudne sytuacje i zdążyły dopasować swoją ofertę do aktualnych potrzeb klientów. Wynajem sprzętu od takich przedsiębiorstw zwykle przebiega sprawniej, a w razie jakichkolwiek problemów można szybciej uzyskać niezbędne wsparcie.

Przed podjęciem współpracy z wypożyczalnią warto też sprawdzić opinie na jej temat. Najlepiej kierować się nie tylko recenzjami dostępnymi w Internecie, ale też zdaniem osób z Państwa otoczenia. W branży budowlanej czy w rolnictwie wielu przedsiębiorców decyduje się na wynajem tego typu urządzeń, dlatego zwykle są oni w stanie podzielić się swoją opinią na temat poszczególnych firm.

W mateco dbamy o jakość kontaktu, odpowiedni stan techniczny maszyn i przejrzystość umów. Stawiamy na nowoczesny sprzęt znanych marek, a także oferujemy szeroki zakres usług dodatkowych jak np. wsparcie serwisowe i transport urządzenia do klienta.

komentarze

brak komentarzy

napisz komentarz

* pola są wymagane